نمبر وان | اسامة نبيه يكشف كواليس مبارة مصر – – اورجواي ف كاس العالم وطلب محمد صلاح اللعب وقتها

شارك هذه المقالة مع أصدقائك!

نمبر وان | اسامة نبيه يكشف كواليس مبارة مصر – – اورجواي ف كاس العالم وطلب محمد صلاح اللعب وقتها



Join, Follow Al-Nahar Network on: Youtube | http://www.youtube.com/alnahareg | Stream | http://www.alnaharlive.net/channel/main/?stream=true | Facebook …
النهار رياضة,نمبروان,برنامج نمبر وان,رهان رضا عبدالعال,رضاعبدالعال,الأهلي,الزمالك,بيراميدز,نادي الأهلي,نادي الزمالك,الدوري المصري,المنتخب المصري,تركي آلشيخ,تركيالشيخ,عمرو الليثي,محمود سعد,أخبار الدوري المصري,محمد صلاح,مو صلاح,wwe,Mo salah,كأس الأمم الافريقية,ابراهيم فايق,برنامج ابراهيم فايق,مرتضى منصور 

  
 كاس العالم 

source

‫21 تعليقات

‫21 تعليقات

أضف تعليقا

  1. دا انت بيضان ع الاخر لا بتعرف تتكلم ولا عندك اى مقومات تدرب ولا نيلة بس بتطلع تفلسف بس وياريتك حتى بتعرف تفلسف الله يخربيتك انت وكوبر واليوم الى شفنا وشكم السمج فيه .كمية سماجه وتقل دم لا توصف انسان يلخص معنى الحظ والكوسه فى مصر .بيقول عمرنا ماهنفكر زى الناس !!! قمه الغرور وغرور مبنى على لاشىء مقومات فنيه صفرررررر وغرور كبير كمان افهم بس امال لو كنتو عملتوا اى حاجه عدله فى كاس العالم كنت قولت ايه ..نظام وسيستم ايه الى انت بتقوله ملعون ابو دا نظام ورانا اسوء كره فى تاريخنا دى تارديللى الى كان معندوش فكره كان فترته المنتخب كان افضل والله منكم بمراحل

  2. انت كل متتزنق تقول كنا ماشيين علي نظام و سيستم و الشغل كان محتاج مش عارف ايه و هي كانت ماشيه تعريص و مجاملات هو الغل و السيستم بتاعكو كان محتاج شريف اكرامي و شيكابالا ف ايه يا بتاع السيستم

  3. يا ابنى انت كنت رقم 4 فى الجهاز استغليت مشكلتك مع غالى عشان تتشهر

  4. والله انتوا عالم متخلفه كواليس ايه وزفت ايه ده احنا حصاله المجموعه بلد زباله صحيح

  5. جهاز فاشل وشخصية غير مؤهلة تماما

  6. الراجل ده خبيث اوى

  7. أنت وكوبر كرهتنوا في لعبة كرة القدم

  8. ابو ام السيتسم والنظام الي هو مش فاهم معناهم١د

  9. اسامه نبيه خبيث ومراوغ ومغرور بدليل ماقاله مدرب المنتخب عن احمد فتحي والدليل الثاني ياسيد اسامه اقولها لك وانا اهلاوى حتى النخاع اين عمر السعيد واللذي يعتبر حاليا احن رأس حبه في مصر

  10. نظام و سيستم اي بس للي يسمحلك تطبقه قدام روسيا انت هتقارن روسيا ب أوروجواي. تعالي نتكلم ب منطق بتاعك روسيا تاريخها ايه ف كاس عالم. راحت كام مره ايه إنجازها ف كاس عالم للي يخليك تنزل مدافع من بدابه بشكل اه انت مفروض منظم فرقتك انك تدافع امتي و تهاجم امتي ي نجم دا روسيا كانت نازله خايفه منك بطل بقا اشعارات فاضيه و كلام اهبل ملوش لازمه حته مهاجم مش عارف تمسكه ل مدافع قوي ايه للي انت عالجته ف دفاع كورات عرضيه نقطه ضعف حجازي ف تعليماتك و تدريباتك ل خط دفاع ب كامل و خصوصا حجازي كمان فين استعدادك كويس دا ي راجل دا اما مصري اهوه غيرت من استعداد تونس امه تبقي تفهم كوره ابقي تعالي اتكلم بالنسبه ل ماتش اوراجوي انت معملتش حاجه انت لعبت. 20 دقيقه من 90 باقي انت بتدافع لولا شناوي كان زمانا مغلوبين 4 او 3. واضح انا كنا غلط لمه واثقنا فيكوا انكوا تمثلوا مصر

  11. بيقول معنديش خلافات مع رئيس الزمالك.وهو قال عليه حلااق🤣🤣

  12. إبراهيم قاعد تتكلم مع ال قدامك ده ك انوا عامل إنجاز فين الحياديه ال بتقول عليها طلعلوا كل عيوبوا ال خسرتنا ف كاس العالم

  13. ىاخى دا انتوا طالعين ب فضيحه وأداء زفت آمال لة كنتوا فايزين هتعملوا ايه

  14. Abdo Gad قال:

    مييييييييين أسامه نبيه

  15. Tie Zanic قال:

    كانوا ماشيين على نظام و سيستم الي هو ايه يعني؟؟ يا جماعة استحوا.. اتغلبتوا من منتخب الكبسة 😂😂😂😂😂

  16. MAX MEMO قال:

    عملت مصالح زي الفل واتحرق دمنا

  17. أسوء كره اتلعبت في تاريخ مصر منتخب ناقص روح قائد حسام غالي

  18. ينطبق عليه المثل اللى بيقول قيراط حظ ولا فدان شطارة
    شخص تواجد فى مكانه بالصدفة والحظ وغير مؤهل لذلك والحظ يخدمه

اترك تعليقاً